Українська література

Вопрос/Задача:

Закинул рыболов в речку удочку и ждёт. вдруг поплавок запрыгал в воде и утонул. дёрнул рыбак удочку и вытащил окунька. плавники у окуня красные, а спинка тёмно-зелёная. хороша будет ушица! допиши 4-6 предложений, продолжив текст.

Ответы на вопрос

Ответ
Ответ разместил: Гость

«аргонавти» є заключною частиною історії про закоханих школярів – марійки і костика.

в анотації зазначається: «іскорка безстрашних шукачів істини та справжнього щастя – аргонавтів – горить у кожного в серці. вона вказує шлях і є людину все життя. марійку і костика веде перше кохання, яке є пробачити друзям зраду, захищає від заздрісників і дає розуміння того, що матеріальне благополуччя не варте родинного спокою» (с.2).

зачин як на повноцінний роман, але більше ця книга, як і попередні частини, схожа на чернетки ненаписаної книги. текст «пливе», він розхристаний і більше походить на несистематизовані різностильові щоденникові записи. це чернетка (або авторський переказ) великого глибокого психологічного твору, який так і не був написаний.

у книзі багато поетизованої образності, зав’язаної на підлітковому світосприйнятті:

«– наприклад, в антарктиду. ми будемо жити на полярній станції, навколо п’ятидесятиградусний мороз, ми будемо цілуватися не губами, а кожухами! а потім ти притягуватимеш на вечерю білого ведмедя. я білуватиму тушу, смажитиму м’ясо, словом усе, як у печерних

– марійко! а хочеш пожити при поселенні первісних людей?

– хоч би на місяці, аби з тобою, костю» (с.5).

тобто, бачимо повне розчинення героїв один в одному без якогось критичного осмислення реальності, але для твору такого малого об’єму не вистачає психологічної достовірності і промальовки персонажів для досягнення правдоподібності такого ефекту.

костянтин онишкевич та марія ковальчук поводяться як типові підлітки, які створюють власний всесвіт, вигадують собі нові імена, щоправда, емоційного підґрунтя цієї авторської вигадки у творі немає:

«кость був левом. завдяки цьому іноді смішному, іноді величному знаку марійка називала його левчиком. вона народилася під сузір’ям стрільця – і кость, окрім неспокійки, вигадав її ще одне ім’я – мисливчик. неспокійко і неспокійка, левчик і мисливчик, марійка і костик, ромео та джульєтта, два знаки вогню, два юних вулкани, пряма лінія, перетнута перпендикуляром, десятикласник і дев’ятикласниця старомихайлівської середньої школи №2, одні з кількох мільярдів землян, голка і нитка, він і вона» (с.10).

подібні відступи нагадують дорослі рольові ігри молодих коханців.

поряд із досить пласкими сюжетними зустрічаються сюрреалістичні «щоденникові» відступи дорослого й ерудованого автора, що приписуються героям у вигляді думок, – це також не сприяє адекватному прочитанню тексту. наприклад:

«кохання – це пір’їнка невідомого. подув – і нема.

кохання – це обмін серцями. бо коли хтось не віддає свого, від нього слід якнайхутчіш тікати.

кохання – це волосина, загублене нею і збережена ним.

це те, що противиться зоднаковінню. не вписується у визначення. подібне, як і в більшості людей. характерне лише для тебе.

кохати – означає пожбурити в найдальший куток маску тигра чи лисиці.

нагнітання «антимосковських» тенденцій іде через усю книгу:

«я, звісно, знав про жорстокість, навіть подекуди звірство, російських роботодавців; вони всі, як на підбір: понурі, нелюдяні, майже ніколи не всміхаються, мовби не тішать їх ці статки» (с.49).

ніби роботодавці в інших країнах кращі

застосовується трансліт для передачі «поганої» російської мови:

«сам, до речі, не скидався на плакатного господаря, ні тобі голомозості, ні потужних децибел у голосі; такий в’юнкий, маленький, часто усміхається, перепитував, чи нам не важко, мовляв, треба потерпіти, чоловік повинен пахать, нікуди від цього не дінешся, все! працюйте, рєб’ята» (с.50).

пі деформації навіть архетипи:

«шалено захотілося додому. після темниці навіть російське небо здавалося передпокоєм до раю» (с.55).

хоча набагато продуктивніше було б показати не опозицію «хороша україна» – «погана москва», а розкрити конфлікт між «своїм» і «чужим» світом. але маємо те, що маємо.

подібні спроби глибокого розкриття світоглядної проблеми здійснюються, але вони загрузають у «любові» і підсвідомій критиці родинних стосунків:

«, тато, набираючи правою рукою телефонний ій номер, лівою пестить якусь тітку, адже він любить робити жінкам компліменти? може, тато вже забув про маму, яка так чекає на нього, забув про дочок? кажуть, на тих заробітках таке часто трапляється, що люди їдуть туди з однією душею, а повертаються – з іншою. або взагалі не повертаються, лише пересилають гроші. але навіщо тих грошей, коли немає любові? » (с.14).

любов визнається єдиною цінністю, але якогось проекту майбутнього у книзі немає. кохання – і крапка.

висновок: глибоко розчарована цією книгою, яка, на мою думку, є чернеткою ненаписаного роману. й обурена ілюстраціями до твору, які зроблені у стилі «молодший і середній шкільний вік», що сприяє потраплянню цієї книги до аудиторії, яка надто юна навіть для такої схематизованої передачі таких почуттів.

Ответ
Ответ разместил: Гость

тема: зображення ліричного героя, якого янгол на плечі намагапється оберегти ві д зла,лиха.

ідея: возвеличення янгола,який є захисником кожної людини.

головна думка: кожна людина має мати свого янгола.

жанр: філосовська лірика.

римування: змішане

художні засоби:

епітети: сірий маятник, вітер вировий.

метафори: не дихає свіча, маятник бухка

порівняння: як дитя

Ответ
Ответ разместил: Гость
Ренесанс (від латинського renascor — відроджуюсь) — епоха, що прийшла на зміну середньовіччю; епоха, коли відроджувалося західноєвропейське мистецтво і література. ренесанс спочатку виник в італії, а потім поширився у європі у хіv–хv сторіччях.   основною   рисою мистецтва ренесансу було повернення до античних зразків. повертається античний ідеал краси, особлива увага звертається на людську особистість як таку, її цінність. поширюються гуманістичні ідеї, світогляд людей поступово звільнюється від середньовічних догм.  у цей час європейська література творилася переважно латинською мовою. в укріїнській літературі того часу теж панувала латина, але деякі твори писалися книжною староукраїнською, старослов’янською та польською мовами.    до україни ренесанс дійшов пізно і не охопив усіх видів мистецтва. ренесанс існував в україні у хvі ст. як   естетична течія, яка злилася з українським бароко на початку хvіі ст. найскладніша проблема для кожного періоду — вироблення власного літературного стилю — так і не була розв’язана. серед найвідоміших представників українського літературного ренесансу були: павло русин, поет, що писав латинською мовою, письменник себастіан кльонович, що писав польською, та письменник, теолог та проповідник петро скарга.
Ответ
Ответ разместил: кріс2

хворост сложен под котелком ещё с вечера. главное в уху положить горящую головешку, тогда запах дыма будет нагонять аппетит. это а сейчас, пока начался клёв,   нужно натаскать побольше таких окуньков, что бы уха была наваристой и душистой.

Ответ
Ответ разместил: koshuba2017

идёт рыболов на окунька любуется. приходит домой, хотел уж ушицу сварить, да окунёк больно красивый попался, не знает, что и делать с ним. вот и решил обратно его отпустить в озеро.

Похожие вопросы

Вопросы по предметам

Вопросов на сайте: